Avantatges i beneficis de la telefonia IP
Els beneficis de la Telefonia IP apreciables en tots els mercats es multipliquen en els entorns empresarials i tenen com a denominador comú la reducció en els costos de les comunicacions.
La telefonia IP permet un augment de la productivitat i reducció del ROI
Les empreses poden optimitzar recursos a través de l’ús d’una mateixa xarxa per a la transmissió de dades i de la veu i millorar la seva productivitat amb la utilització d’aplicacions possibles amb la Telefonia IP.
La telefonia IP permet una reducció de costos de trànsit de trucades
La Telefonia VoIP utilitza una xarxa de dades, que pot ser pública com Internet, i no requereix per a la seva transmissió la dedicació exclusiva i pagament d’una xarxa específica com passa en la telefonia commutada o tradicional, el que redueix els costos per a operadors i usuaris.
La telefonia IP permet una menor inversió en infraestructura
La integració de la Telefonia VoIP en arquitectures web permet posar a l’abast dels usuaris una oferta de serveis de telefonia, com per exemple centraletes allotjades a la xarxa (Centraleta Virtual), amb costos d’adquisició enormement menor al que fins ara marcava la telefonia tradicional.
La telefonia IP afegeix noves i millors funcionalitats
La convergència entre veu i dades en què es basa la Telefonia IP obre la porta al desenvolupament d’aplicacions via programari que permeten a l’usuari accedir a funcionalitats de telefonia avançada fins ara inaccessibles a la telefonia tradicional. Funcions com el filtre de trucades, la bústia de veu a l’ e-mail, o la integració amb l’agenda del gestor de correu electrònic són una realitat per a qualsevol usuari de Telefonia IP.
La telefonia IP és sense risc d’obsolescència
La virtualitat de les línies IP fa que el risc d’obsolescència que pateixen les xarxes de telefonia tradicional d’una empresa per falta de funcionalitat o necessitat d’ampliació de línies o extensions desaparegui.
La telefonia IP permet la mobilitat
L’accés al servei telefònic a través d’un accés a Internet no només redueix els costos de trànsit sinó que permet l’ús de la línia personal des de qualsevol punt en el que hi hagi una connexió a Internet. Una empresa pot, per exemple, desviar des d’un únic lloc central les trucades dels seus treballadors allà on es trobin a través d’Internet i sense costos addicionals.
La telefonia VoIP (o Telefonia IP) atorga beneficis immediats en les seves comunicacions telefòniques :
- Reducció de costos (equipament) i operatius (manteniment)
- Manteniment d’ una única xarxa de veu i dades
- Costos per tràfic de veu reduïts i predictibles
- Disposar dels darrers avanços tecnològics sense invertir en ells.
- Possibilitat de ‘try & buy’ dels serveis
- Augment de la productivitat.
Control i estalvi
- Bloqueig de destinacions – Evita costos innecessaris.
- Identificació de trucades entrants.
- Tarifa plana per línia , amb trucades il·limitades a fixes d’Espanya i Occident*.
* Occident : Alemanya, Austria, Dinamarca, Eslovàquia, França, Grècia, Holanda, Hongria, Itàlia, Polònia, Portugal, Regne Unit, República Txeca, Romania i Suècia. Alaska,Bèlgica, Canadà, Xipre, Xina, Estats Units,Hawai,Irlanda Japó, Luxemburg, Noruega, Rusia i Turquia.
- Hores de trucades a mòbil gratuïta per línia a Espanya i Occident.
- Telèfon 902 retribuït.
- Sense lletra petita i altres amb GARANTIES de Disponibilitat: VozTelecom pagarà al client penalitzacions en cas de incompliment dels nivells de serveis mínims garantits.
- Satisfacció: el client pot cancel·lar el contracte quan vulgui, sense obligació de pagar las quotes mensuals restants. Inclús si el cancel·la durant el primer mes, VozTelecom tornarà la primera quota mensual.
- Millor preu: si el client troba un servei similar més econòmic, VozTelecom abonarà la diferència.
Centraleta IP SIPTELECOM
A continuació podem observar les funcions:
Funcions bàsiques
· Trucades gratuïtes a través d’Internet. · Extensions remotes · Compatibilitat amb les tecnologies existents: RDSI, Analògic, SIP, IAX… · Trucada en espera · DND(do not disturb) · Correu de veu amb personalització de missatges. · Musica en espera personalitzable. |
Funcions avançades
· Rebuig de trucades en funció del numero entrant · Control d’horari per desviament de trucades. · “Follow me”: defineix en quines extensions et pots trobar, i no perdre’s cap trucada. · IVR: Assistents automàtics personalitzables. · Cues: per poder atendre les trucades en ordre. Molt útil per a call centers i atenció al client. · Sales de conferència virtuals |
Funcions internes
· Sistema de intercomunicadors (Paging) · Gestió de gravacions de veu. · Sistema de pàrkings de trucades · “Ring groups” · Directori d’extensions · “Call Back” |
Garatía
La nostra garantía del projecte es la garantia que cada fabricant aporta més la garantia que SIP TELECOM com a integrador oferim al client. SIP TELECOM es compromet durant el període de la garantia dels equips o materials a realitzar les tasques de diagnosi, retirar els equips defectuosos, i altres tasques de gestió necessàries per la resolució de l’avaria, com a suport de la garantia del fabricant. A més SIP TELECOM ofereix una garantia d’un any a partir de la data d’entrega de la instal·lació que cobreix qualsevol defecte de disseny, instal·lació o configuració
dels equips.
Aquesta garantia queda subjecta a que les pràctiques instal·lació, funcionament i manteniment, i que les condicions d’assaig i factors ambientals coincideixin amb les condicions descrites a la norma i instruccions de cada producte.
Oferim un servei de manteniment, opcional que inclou els canvis de funcionalitat, alta, baixa d’extensions, canvi en els assistents de veu, bústies de veu, etc…A més,aquest servei ofereix la reposició de qualsevol element avariat en el temps que la propietat contracti, per un altre de les mateixes característiques o superiors, que es mantindrà en funcionament mentre es realitzi la reparació de l’element avariat.
La notificació d’avaries o incidències es realitzarà amb la fulla de Comunicat d’avaria, disponible a la nostra web, dins l’apartat de clients.
Un cop rebuda la notificació, SIP TELECOM realitzarà les actuacions necessàries per a solucionar l’operativitat del sistema amb la major brevetat, celeritat, i minimitzant sempre el temps de resposta.
Opcions de finançament.
SIP TELECOM, els pot oferir el nostre producte en opció de rènting a través de Grenke Alquiere o de Iberent.